zaterdag 29 juni 2024

KEEP ON ROCKING!

beats & boogies

Kim Boots en Frank Donders zongen de sterren van de hemel bij Beats & Boogies

Ons seniorenpopkoor Forever Young Collectief waar ik een van de 50 enthousiastelingen ben, had een optreden bij een zorginstelling. Blauwe lucht, zon en een zomers briesje, idealer kon bijna niet. Er was enthousiast rolstoelpubliek plus begeleiding en aanwaaiers die op de muziek afkwamen. 

We zongen een interactieve set. Ik behoor niet tot de 'dansgarde' van ons koor en toch schoot ik automatisch in mijn rol van ab'er/entertainer. Hup het publiek in en samen een rockende massa vormen. Hoe leuk is het om muziek te delen met mensen die geleerd hebben om te genieten van de mooie momenten die het leven te bieden heeft.  De reactie van de tot tranen toe geroerde rolstoelster JJ komt dan altijd bovendrijven: 'Jou zien dansen ... ik voel mijn benen weer. Het is net of IK dans.'

I.v.m. de privacy is er geen beeldmateriaal van ons swingende optreden.


Daarna bezocht ik  nog twee benefietconcerten waar grijze haren bij het publiek en de muzikanten/zangers m/v een hoofdrol hebben. Ook hier mooie mensen met een rugzakje en (on)zichtbare mankementen die genieten van het moment, de zomeravond, de muziek en van elkaar. Keep on rocking!

Kijk voor 'kostenloos' en kostelijk vertier en vermaak in Venlo op Venlowbudget