donderdag 22 maart 2018

STEMLOKAAL


Gefeliciteerd! EENlokaal blijft de grootste partij in Venlo.

Stemmen emotioneert me altijd een beetje. A) omdat Nederlandse vrouwen pas een kleine eeuw kiesrecht hebben en B) omdat vrouwen op verschillende plekken in de wereld nog steeds (op velerlei fronten) worden gepasseerd.

Wij stemmen op Luud Pieko, het baasje van Pops grote zus Payka. Pappi is niet fit genoeg voor de gang naar de stembus. Hij machtigt mij onder een voorwaarde: zolang je mijn stem maar aan de winnende partij geeft, vindt ik het best. Daar heb ik voor gezorgd. EENlokaal is en blijft de grootste partij in Venlo! Nu moeten onze verwachtingen de komende vier jaar worden waargemaakt.



Campagneteam C&M hielp een handje mee.



Liever was Luud Pieko nu a la campagne in plaats van met een ijzige wind in een besneeuwd Groot Venlo op campagne. Voor zijn tomeloze inzet, dag in dag uit, voor alle Venlose burgers krijgt onze integere en hardwerkende vriend onze stem!


Geen vertrouwen in de politiek? Voel jij je nog steeds niet gehoord? Ga niet thuis zitten MOKken, maar maak je stem geldig door een vakje rood te kleuren. 



Luud Pieko werkt in Groot Venlo hard achter de schermen aan het motto : Het Kan en moet anders! Daarom zetten we hem vandaag te kijk.