donderdag 21 februari 2019

PRINS MEETS PRINS



Prins Marcel II van VG D'n Oeles checkt aan de hand van de medailles of Prins Pappi ook wel een echte prins is. Prins Pappi: 'Kijk gerust. Ik ben oud-prins van Sint Josef, van de Nieuwe Munt en nu hier in het Zorghuis PauwPrins. Zelfbenoemd door mijn dochter. Ik ben 91, dan heb je geen tijd om te wachten tot ze je vragen. 


Prins Pappi kwijt zich uitstekend van zijn taak en overhandigt Prins Marcel II
het Zorghuis jubileumboek. Prins Pappi: 'Natuurlijk, het protocol is mij bekend. Alles onder controle.'


'Zo'n mooie Pauwcape wil ik ook', zegt de Prins.
Prins Pappi: 'De achterkant kan ik natuurlijk niet zien, maar ik geloof je op je prinsenwoord.'
Het motto van PauwPrins Pappi is een ode aan zijn schatten van verzorgsters: 
Ik heb ein laeve wie eine Prins in ut Zorghoes!'
De heren wensen elkaar: 'Eine sjoene vastelaovend!'