donderdag 1 december 2022

MIEP

alexis and ted

de onvergetelijke en ongeëvenaarde schmoopiesnoet van Alexis (actrice Annie Murphy) in Schitt's Creek
Zoek op YouTube op Alexis en Ted. Boop is trending

Ik kom al best lang wekelijks bij Miep. En toch vergeet ze me sinds kort. Als ik goedemiddag tegen haar zeg, vraagt zij: 'Ben jij Cela?' De zuster heeft het haar ingefluisterd. Ik zet het bijna niet te imiteren Alexis' schmoopiesnoetje op: 'Dat klopt.' Miep keurt me geamuseerd van top tot teen: 'Volgens de zuster moet ik je kennen.' Moi: 'Dat klopt ook.' Miep: Je naam zegt me niets en ik geloof ook niet dat ik je ken. Vaag misschien. Maarrrr je bent een vrolijk type. Net wat ik nodig heb. Zeg maar wat we gaan doen.' Echt fijn als je in de vergetelheid bent geraakt - mes, steek, pijn - en de persoon in kwestie toch een positief gevoel bij je heeft.

Een Saar snapt wat nodig is!