maandag 21 februari 2022

MERKKLEDING

 Tonigard vest en tas

We hebben het over de aanstaande zomermode. Ik houd van klassieke elegante mode en dat valt goed in de smaak bij senioren. Carina tegen mij: 'Jij ziet er geweldig uit. Helemaal mijn smaak. En die Gerry Weber handtas ga ik morgen ook halen. Hier in het dorp zit ook de Bijenkorf. Tussen de rekken snuffelen is het liefste wat ik doe. En dan met een duur kledingstuk voor een koopje naar huis.' Tot in detail vertelt ze over haar aankopen en dat ze het setje het liefst na het passen had aangehouden, net als je dat vroeger als kind mocht. Ik ga in haar verhaal mee: 'U heeft echt smaak. Van een duur merk dat kun je wel zien. Trek het eens aan.' Zij showend: 'Ik ben dol op Toni Gard, Gerry Weber, Betty Barclay en Frankie Walder.' Ik schiet in de lach: Frankie Walder. Ja, als die andere merken met een 'voornaam' beginnen dan deze ook.
Een Saar snapt wat nodig is!